Servicebeurt

Bij een losse servicebeurt kunt u uw AED naar ons opsturen en nemen wij deze in onderhoud.
U kunt tegen een meerprijs ook kiezen voor een servicebeurt op locatie.

De servicebeurt houdt het volgende in:

  • Een visuele inspectie van de AED.
  • Nakijken van de houdbaarheid van de elektroden en accu
  • Functionele test.
  • Schok-afgifte test.
  • Eventueel een software update.

In overleg kunnen we de AED voorzien van een nieuwe accu en nieuwe elektroden.

Na uitvoering onderhoud

Er wordt na afloop van het onderhoud een keuringssticker geplaatst en de gegevens worden vastgelegd in een onderhoudsprotocol. Dit protocol wordt gearchiveerd voor een periode van minimaal 5 jaar. Dit protocol is altijd opvraagbaar en wordt met uw AED mee terug gestuurd. Wij registeren hierbij alle gegevens van uw apparatuur en adviseren en herinneren u op het gebied van onderhoud, vervangingsmomenten van elektroden, batterijen en aanverwante zaken.

Na het invoeren van uw bestelling, nemen wij contact met u op om het onderhoud te plannen. Wij streven ernaar uw AED binnen een week weer terug te bezorgen.
Indien blijkt dat de AED oude software bevat of door enige reden niet te repareren is dan zullen wij altijd met u in overleg gaan om naar de beste oplossing te zoeken.